Friday, August 27, 2010

Hands On

Salam Ramadhan untuk semua..

Buat pertama kali aku menulis di blog.Aku pun tidak tahu apa yang aku ingin tuliskan..Hihi.Setelah puas aku berfikir, aku ingin berkongsi dengan kamu semua apa yang aku buat di masa lapang. Paling utama sekali ialah aku suka tidur..haha.Tapi tu dulu.Sakarang aku kembali bergelar pelajar, aku xperlu tidur dengan kuantiti yang banyak lagi.hihi.;)
Banyak sebenarnya aktiviti di masa senggang aku..Apa yang aku mahu kongsi dengan kamu semua ialah aku suka menjahit manik dan labuci.Aku suka sesuatu yang seni dan cantik..Aku jahit baju aku sendiri, baju kakak aku dan sakarang ini ada orang tempah suruh aku jahitkan baju dia..hehe..Tapi 2 la cantik ke tidak aku main jahit je..hihi..Aku harap dia suka la..Jom kita tengok hasil kerja tangan aku ini..;)
                                           
Yang ini baju kakak aku.Aku panggil jahitan manik ni 'bunga-bunga cinta'..hihi
Yang ini baju aku.Aku gelarkan jahitan ini 'manik tabur'.
Ini baju aku lagi.Nama dia 'mutiara naga'
Ini pun baju aku juga.Nama dia pun 'mutiara naga'..Yang ini dekat leher.
Yang ini baju orang tempah.Tak siap lagi aku jahit.hihi Aku namakan dia 'dedaun berguguran'..;)
Koleksi ini sahajalah yang aku ada. Ada beberapa pasang baju lagi aku tak jahit.Aku suka-suka je jahit manik ni.Aku berharap dapat menyiapkan semua tempahan dalam masa yang dijanjikan..Amin..Sampai sini je la kawan-kawan.Nanti aku post lain..hihi..SELAMAT BERBUKA PUASA..

No comments:

Post a Comment